Platforma Helpdesk Tecnet

Platforma Helpdesk Tecnet vine în sprijinul dumneavoastră și vă ajută să vizualizați timpul de prelucrare, soluționare și de închidere a solicitărilor dumneavoastră.
De asemenea, aveți posibilitatea de a partaja solicitările și informațiile privind acestea cu colegii dumneavoastră. Mai mult decât atât, platforma facilitează dialogul în timp real cu agenții noștri de suport.

Platforma Helpdesk Tecnet

O soluție rapidă, sigură și eficientă.

Helpdesk

Standard

Gratuit

Features

  • Istoric Solicitări
  • SLA Solicitări
  • Secțiune Dedicată
  • Workflow Dedicat
Inclus
Helpdesk

Entry

Tarif Personalizat

Features

  • Istoric Solicitări
  • SLA Solicitări
  • Secțiune Dedicată
  • Workflow Dedicat
Solicitați ofertă
Helpdesk

Premium

Tarif Personalizat

Features

  • Istoric Solicitări
  • SLA Solicitări
  • Secțîune Dedicată
  • Workflow Dedicat
Solicitați ofertă

Întrebări uzuale:

Înrolarea în platforma Helpdesk Tecnet poate fi făcută via e-mail, trimițând un mesaj la adresa helpdesk@tecnet.ro. Ulterior, veți primi un e-mail automat în vederea înregistrării.

Da, în cadrul platformei puteți vizualiza toate interacțiunile pe care le-ați avut cu echipa de suport, timpul de soluționare al solicitărilor, precum și feedback-ul oferit pentru fiecare interacțiune.

Absolut niciun cost. Utilizarea platformei nu implică niciun fel de cost pentru tipul standard de suport oferit conform contractului de prestări servicii.

Platforma Helpdesk Tecnet vine în sprijinul dumneavoastră și vă ajută să vizualizați timpul de prelucrare, soluționare și de închidere a solicitărilor dumneavoastră. De asemenea, aveți posibilitatea de a partaja solicitările și informațiile privind acestea cu colegii dumneavoastră. Mai mult decât atât, platforma facilitează dialogul în timp real cu agenții noștri de suport.

Începeți să utilizați platforma Helpdesk Tecnet

Puteți consulta manualul de utilizare aici: